Tedavi edilen çakal, doğaya salındı
Ordu'nun Perşembe ilçesinde bir aracın çarpması sonucu yaralanan ve tedavi altına alınan çakal tedavi edilerek doğaya salındı.
2019.10.07 14:38 - Son Güncellenme: 2019.10.07 14:38 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Perşembe ilçesinde Çaka tünelinde araç çarpması sonucu yaralanan çakal, Doğa Koruma Milli Parklar Ordu Şube Müdürlüğü ekiplerince koruma altına alındı.
Ulubey ilçesindeki Veteriner Kliniğinde 3 gün boyunca tedavisi ve rehabilitasyonu yapılan çakal, tamamen sağlığına kavuştuktan sonra doğal ortamına bırakıldı.