Tatilciler dönüşe geçti, feribotta kuyruklar oluştu

Tatilciler dönüşe geçti, feribotta kuyruklar oluştu

Çanakkale'de, Ramazan Bayramı sonrası tatilciler, dönüş yolunda feribot kuyruğuna takıldı.

2016.07.08 13:05 - Son Güncellenme: 2016.07.08 13:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tatilciler dönüşe geçti, feribotta kuyruklar oluştu
01:34 Çanakkale'de tatilcilerin dönüş çilesi Lapseki'de feribot kuyruğu - 2

İLGİLİ VİDEO

Çanakkale'de tatilcilerin dönüş çilesi Lapseki'de feribot kuyruğu - 2

Öğle saatlerinde Anadolu yakasından Avrupa yakasına geçmek isteyen tatilciler, İskele Meydanı'ndan İkinci Demircioğlu Caddesi'nin sonuna kadar araç kuyrukları oluşturdu. Dönüş yolunda yaşanacak yoğunluğu dikkate alarak erken yola düşen tatilciler nedeniyle Anadolu yakasından Avrupa yakasına geçişlerde Çanakkale iskele meydanında yoğun araç kuyruklarının oluşmasına neden oldu. Çanakkale'den Eceabat ve Kilitbahir'e geçişlerde araçlar iskeleyi doldurunca araç kuyruğu Demircioğlu Caddesine kadar uzadı.
Öte yandan, Gestaş arabalı feribotları saatsiz olarak doldur boşalt sistemiyle çalışmaya devam ediyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.08 13:05 - Son Güncellenme: 2016.07.08 13:07 - HABER MERKEZİ
A