Taşeron işçilerden oturma eylemi

Taşeron işçilerden oturma eylemi

SAMSUN'un Atakum İlçe Belediyesi'nde sözleşmeleri yenilenmeyerek işten çıkarılan 25 taşeron işçi, bugün belediye binası önünde oturma eylemi yaptı.

2014.10.08 14:27 - Son Güncellenme: 2014.10.08 14:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Taşeron işçilerden oturma eylemi

AK Partili Atakum İlçe Belediyesi'nde taşeron firmaya bağlı çalışan 25 işçinin sözleşmesi 1 Ekim itibariyle yenilenmedi.

Kurban Bayramı'nın hemen öncesinde işlerinden olan işçiler, bugün belediye binası önünde basın açıklaması yapıp oturma eylemi gerçekleştirdi.

İşe dönmek istediklerini belirten işçiler çeşitli sloganlar attı.

Grup adına açıklama yapan Fatma Ayyıldız, Mart ayındaki yerel seçimlerin ardından göreve gelen AK Partili Atakum İlçe Belediye Başkanı'nın haksızlık yaptığını verdiği sözleri tutmadığını söyledi.

İşçiler, basın açıklaması ardından oturma eylemi yaptı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.08 14:27 - Son Güncellenme: 2014.10.08 14:27 - HABER MERKEZİ
A