Taşeron işçilerden düşük ücret yepkisi

Taşeron işçilerden düşük ücret yepkisi

ŞANLIURFA'da, Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş. (DEDAŞ) Elektrik Arıza Bakım ve Onarım biriminde çalışan taşeron işçiler, düşük ücret aldıklarını söyleyerek eylem yaptı. İşçiler, ücretlerinde iyileştirme yapılmaması durumunda 1 Şubat'ta iş bırakma eylemine gideceklerini söyledi.

2014.01.27 12:40 - Son Güncellenme: 2014.01.27 12:40 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Taşeron işçilerden düşük ücret yepkisi

Taşeron olarak çalışan işçiler, düşük ücrete tepki göstermek için sabah saatlerinde görev yaptıkları DEDAŞ binası önünde toplandı. Ellerinde tepkilerini dile getiren dövizler taşıyan işçiler adına konuşan Müslüm Baran, "Taşeron işçiler olarak yıllardır bu kurumda düşük ücretlerle emek veriyoruz. Yeni işe başlayan işçiler ise bizden yüksek maaşla çalıştırılmaya başladı. Bizler bu adaletsizliğin ortadan kalkmasını istiyoruz. Bize imzalatılan sözleşmeler, tam bir kölelik sözleşmesidir. Maaş farkları düzelmediği takdirde bizler 1 Şubat'tan itibaren iş yavaşlatıp greve gideceğiz" diye konuştu.

Yaklaşık 40 işçi açıklamanın ardından işlerinin başına geçti. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.27 12:40 - Son Güncellenme: 2014.01.27 12:40 - HABER MERKEZİ
A