Taş binada yangın

Taş binada yangın

TRABZON'da İskenderpaşa Mahallesi'nde bulunan terk edilmiş taş binada yangın çıktı. İtfaiye ekiplerinin çabası ile söndürülen yangın çevrede kısa süreli paniğe neden oldu.

2013.09.11 15:19 - Son Güncellenme: 2013.09.11 15:20 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Taş binada yangın

 

Olay bugün saat 12.30 sıralarında İskenderpaşa Mahallesi Ganita mevkiinde terk edilmiş iki katlı taş binada meydana geldi. Karadeniz Sahil Yolu kenarındaki evden dumanlar yükselmesi üzerine çevredekiler itfaiye ekiplerine haber verdi. Taş binadan yükselen alev ve dumanlar, çevredeki binalarda yaşayanlara da korku dolu anlar yaşattı. Polis çevrede önlem aldı, Karadeniz Sahil Yolu'nda trafik bir süre aksadı. Neden kaynaklandığı henüz belirlenemeyen yangın, itfaiye ekiplerinin yaklaşık 45 dakika süren çaılşması sonucu söndürülebildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.11 15:19 - Son Güncellenme: 2013.09.11 15:20 - HABER MERKEZİ
A