Tartışma sonunda genç kadın kocasını öldürdü

Tartışma sonunda genç kadın kocasını öldürdü

Hatay'ın Dörtyol ilçesinde çıkan aile içi kavgada boğazına sarılan eşini bıçaklayarak öldüren kadın gözaltına alındı.

2022.04.29 15:53 - Son Güncellenme: 2022.04.29 15:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tartışma sonunda genç kadın kocasını öldürdü

Hatay'da yaşanan olayda Alper Erbek (39), eşi Nagihan Erbek (37) ile ailevi sorunlardan dolayı tartışmaya başladı. Sinirlerine hakim olamayan Alper Erbek eşinin boğazına sarıldı. Nefes almakta güçlük çeken genç kadın eline geçirdiği bıçağı kocasına sapladı.

OLAY YERİNE GELEN EKİPLER KADINI GÖZALTINA ALDI

Kavgayı duyan komşularının haber vermesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Eve giren ekipler yerde kanlar içinde yatan Alper Erbek'in öldüğünü belirledi. Karısı tarafından bıçak darbesiyle öldürülen Alper Erbek'in cenazesi otopsi için adli tıp morguna kaldırılırken, 3 çocuk annesi Nagihan Erbek ise gözaltına alındı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.04.29 15:53 - Son Güncellenme: 2022.04.29 15:54 - HABER MERKEZİ
A