Tarkan'dan corona virüsü açıklaması
Megastar Tarkan, corona virüsü salgınının elbet biteceğini belirterek, herkese evde kalma çağrısında bulundu.
2020.04.04 12:15 - Son Güncellenme: 2020.04.04 12:15 - Magazin - HABER MERKEZİ
Tarkan, corona virüsü salgını ile ilgili paylaşım yaptı. Köln'deki evinde çektiği bir fotoğrafı yayınlayan Megastar'ın, Instagram paylaşımı şöyle:
"Zor zamanlar. Bu coronalı günleri el birliği ile atlatacağız elbet. Bu tuhaf zamanlar da geçecek. Ufuktan yine umutlar göz kırpacak. Baharlar, yazlar gelecek. Zaten biliyorsunuz ama ben de söylemeden edemeyeceğim: Mümkün mertebe evde kalmaya çalışalım, yakın temastan kaçınalım, ellerimizi sıkça ve iyice yıkayalım, gerekli ortam ve durumlarda maske takalım. Herkese sabır diliyorum."
