Tarım Müdürlüğü'ne siyah çelenk bıraktılar

Tarım Müdürlüğü'ne siyah çelenk bıraktılar

Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi Termik Santrali'ne karşı çıkan sivil toplum kuruluşları, Tarım İl Müdürlüğü önüne siyah çelenk bıraktı.

2015.01.22 14:06 - Son Güncellenme: 2015.01.22 14:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Tarım Müdürlüğü'ne siyah çelenk bıraktılar

 

Hürriyet Meydanı'nda toplanan vatandaşlar, Tarım İl Müdürlüğü'ne kadar yürüdü. Burada açıklama yapan Ziraat Mühendisleri Odası Başkanı Doç. Dr. Ertuğrul Aksoy, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'nün, Demiştaş bölgesine yapılması düşünülen termik santralin ÇED raporuna olumlu görüş bildirdiğini hatırlattı. Aksoy, şöyle konuştu: "Halkın haklı talep ve isteklerini görmezden gelerek, Bursa halkının sağlığını hiçe sayan, Bursa Ovası'nın tarımsal üretimine, toprağına, suyuna, havasına vereceği zararları dikkate almayan, Toprak Koruma Kurul Kararını uygulamayarak plan değişiklik kararındaki depolama kelimesinin arkasına sığınan, baskıcı, dayatmacı anlayışa boyun eğen maslahatgüzar Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürünü, bulunduğu makamın görev ve sorumluluğunu üstlenmeye, tarımdan, insan sağlığından yana tavır almaya davet ediyoruz."

Aksoy, görev ve sorumluluklarını yerine getirmeyen, kanun, yönetmelik ve planlara uymayan yetkililer hakkında yasal süreçleri başlatacaklarını sözlerine ekledi. Açıklamanın ardından, Tarım Müdürlüğü önüne siyah çelenk bırakıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.22 14:06 - Son Güncellenme: 2015.01.22 14:06 - HABER MERKEZİ
A