Tarım ilacından 12 kişi zehirlendi
NİĞDE'de depoda bulunan patatesleri filizlenmemesi için ilaçlama çalışması yapan 12 kişi zehirlenerek hastanelik oldu.
2013.04.11 22:48 - Son Güncellenme: 2013.04.11 22:50 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Olay, Niğde merkeze bağlı Ağcaşar Köyü'nde meydana geldi. Depoda bulunan patateslerin filizlenmemesi için tarım ilacı atan çiftçiler, kapalı alanda uzun süre kalınca mide bulantısı ve baş dönmesi yaşamaya başladı. Durumun sağlık ekiplerine bildirilmesi üzerine 7'si kadın 12 kişi ambulanslarla Niğde Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Zehirlendikleri belirlenen 12 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu, önlem için sabaha kadar müşahede altında tutulacağı bildirildi.