Tarihi binalar tehlike saçıyor

Tarihi binalar tehlike saçıyor

Bursa'nın Muradiye Mahallesi'nde kendi haline bırakılan tarihi binalar tehlike saçıyor. Çatlak binaların insanların hayatını tehdit etitğini belirten mahalle sakinleri, yetkilileri biran önce göreve davet etti.

2012.05.15 09:42 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Tarihi binalar tehlike saçıyor
91064-tarihi-binalar-tehlike-saciyor-4fb200f9264e9.flv

 Bursa'nın merkezinde bulunan bir dönemin gözde olan evleri sokaktan geçen vatandaşlar tarihi binalardaki tehlike ile karşı karşıya kalıyor. Yahşibey Mahallesi Yahşibey Caddesi üzerindeki atıl durumda bulunan çatlak duvarlı bina yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya. Kentte belediye ve özel idare tarafından bazı evler restore edilerek eski görünümüne kavuşturulurken, kullanılmayan bazı evler zaman içerisinde yıpranmaya terk edilmiş durumda. İki katlı ve çoğunluğunu ahşap olan evler, sert geçen kış şartlarından dolayı yıkılma riski taşıyor. Derme çatma direklerle ayakta duran evlerin belediye tarafından yıkılması gerektiğini belirten vatandaşlar, belediyenin bir an önce gereken önlemlerin alması gerektiğini söyledi. Mahalle sakinlerinden İlker Kenaryol, "Osmangazi Belediyesi'ne Fen İşleri Müdürlüğü'ne konuyla ilgili defalarca uyarılarda bulunduk. Fakat bugüne kadar herhangi bir iyileştirme veya yıkma çalışması yapılmadı. Buraya tebdir almak için illa ki üzücü bir olay mı yaşanmasını bekliyorlar. Ambulansların bile kullandığı işlek bir caddeyi biz kendimiz kapatmak zorunda kalıyoruz. Evin sahibi ise avukatına devretmiş ben bilmem avukatıma sorun diyor. Birine bir şey olduğunda bunun hesabını kim verecek" diyerek yetkilileri göreve davet etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.05.15 09:42 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A