Taraftardan Başkan Aktaş'a otopark çağrısı

Taraftardan Başkan Aktaş'a otopark çağrısı

Bursaspor taraftarı Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'a otoparkla ilgili çağrıda bulundu.

2018.08.26 19:29 - Son Güncellenme: 2018.08.26 20:10 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Taraftardan Başkan Aktaş'a otopark çağrısı

Geçtiğimiz haftalarda gerçekleştirilen Büyükşehir Belediye Meclis toplantısında Bursaspor'a tahsis edilen Nalbantoğlu Katlı Otoparkı'na Sayıştay tarafından 'zimmet' çıkarılmasının ardından Başkan Alinur Aktaş, Yeşil Beyazlı kulübe farklı bir öneri getirmişti.

Müfettişler, Bursaspor'un otoparktan yıllık 1 milyon liranın üzerinde gelir sağlamasına rağmen düşük kira ödediğini rapor edip bu durumun düzeltilmesini istedi. Aktaş, otapark için tekrar ihaleye çıkabileceklerini belirterek, "Otopark yerine Bursaspor'a iki döküm alanı vererek katkı sağlamayı düşünüyoruz" demişti.



Sosyal medyada tartışma konusu olan otopark olayına ilişkin Alinur Aktaş'a çağrıda bulunan Bursaspor taraftarı, Nalbantoğlu Otoparkı'yla ilgili alınan kararın gözden geçirilmesini isterken, Yeşil Beyazlı kulübe büyük destek veren Aktaş'ın konuyu yeniden inceleyeceğini umduklarını dile getirdi.

Öte yandan Büyükşehir Belediyesi 27 milyon lira bedelle otoparkın satışı için ihale ilanına çıktı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.08.26 19:29 - Son Güncellenme: 2018.08.26 20:10 - HABER MERKEZİ
A