Taraftar gitmedi, takım geri geldi
Fenerbahçeli taraftarlar stadı terk etmeyince sarı-lacivertlilerin başkanı Ali Koç futbolcuları sahaya getirdi.
2018.08.15 09:38 - Son Güncellenme: 2018.08.15 09:41 - Spor - HABER MERKEZİ
UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu 2. maçında evinde Benfica ile 1-1 berabere kalan Fenerbahçe'de taraftarlar stattan ayrılmadı. Maçın bitmesinden 20 dakika sonra Fenerbahçeli futbolular başkan Ali Koç tarafından tekrar sahaya getirildi.

Yapılan bu harekete yoğun ilgi gösteren taraftarlar, takımına tezahüratlarda bulundu.