Taraftar gitmedi, takım geri geldi

Taraftar gitmedi, takım geri geldi

Fenerbahçeli taraftarlar stadı terk etmeyince sarı-lacivertlilerin başkanı Ali Koç futbolcuları sahaya getirdi.

2018.08.15 09:38 - Son Güncellenme: 2018.08.15 09:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Taraftar gitmedi, takım geri geldi

UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu 2. maçında evinde Benfica ile 1-1 berabere kalan Fenerbahçe'de taraftarlar stattan ayrılmadı. Maçın bitmesinden 20 dakika sonra Fenerbahçeli futbolular başkan Ali Koç tarafından tekrar sahaya getirildi.



Yapılan bu harekete yoğun ilgi gösteren taraftarlar, takımına tezahüratlarda bulundu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.08.15 09:38 - Son Güncellenme: 2018.08.15 09:41 - HABER MERKEZİ
A