Taraftar çağırdı, oyuncular gitmedi
Sivasspor maçının ardından takımı tribüne çağıran F.Bahçeli taraftarlar karşılık bulamayınca oyuncuları protesto etti.
2018.10.20 22:25 - Son Güncellenme: 2018.10.20 22:26 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında Sivasspor ile 0-0 berabere kalarak 9 puanda kalan Fenerbahçe'de taraftarlar oyunculara tepki gösterdi.
Mücadelenin ardından karşılaşmayı tribünden takip eden Fenerbahçeli taraftarlar, takımı tribüne çağırdı.
Sarı-lacivertli oyuncular taraftarın çağrısına kulak vermeyince, taraftarlar oyuncuları ıslıkladı ve tepki gösterdi.