Taraftar çağırdı, oyuncular gitmedi

Taraftar çağırdı, oyuncular gitmedi

Sivasspor maçının ardından takımı tribüne çağıran F.Bahçeli taraftarlar karşılık bulamayınca oyuncuları protesto etti.

2018.10.20 22:25 - Son Güncellenme: 2018.10.20 22:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Taraftar çağırdı, oyuncular gitmedi

Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında Sivasspor ile 0-0 berabere kalarak 9 puanda kalan Fenerbahçe'de taraftarlar oyunculara tepki gösterdi.

Mücadelenin ardından karşılaşmayı tribünden takip eden Fenerbahçeli taraftarlar, takımı tribüne çağırdı.

Sarı-lacivertli oyuncular taraftarın çağrısına kulak vermeyince, taraftarlar oyuncuları ıslıkladı ve tepki gösterdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.10.20 22:25 - Son Güncellenme: 2018.10.20 22:26 - HABER MERKEZİ
A