Tansiyon hastası fenalaşınca kaza yaptı

Tansiyon hastası fenalaşınca kaza yaptı

Samsun'da tansiyon hastası kamyonet sürücüsü seyir halindeyken gözü kararınca direksiyon hakimiyetini kaybederek aracıyla palmiye ağacına çarptı. Aracın içinde sıkışan sürücü, itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.

2014.01.16 10:31 - Son Güncellenme: 2014.01.16 10:32 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Tansiyon hastası fenalaşınca kaza yaptı

 

Kaza, İlkadım ilçesi Liman Mahallesi Atatürk Bulvarı'nda sabah saat 06.15 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Samsun'dan Sinop'a tavuk taşıyan Ömer K.(43) idaresindeki 34 EH 8742 plakalı kamyonet, direksiyon hakimiyetini kaybedilmesi sonucu yoldan çıkarak orta refüjdeki palmiye ağacına çarptı. Kazada, aracın içinde sıkışan sürücü Ömer K., Samsun Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri tarafından sıkıştığı yerden kurtarılarak ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Tansiyon hastası olduğu öğrenilen Ömer K.'nin gözü kararınca aracını yavaşlatarak vites düşürdüğü, karşı şeride geçmeyi engelleyerek facianın eşiğinden döndüğü belirtildi. Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.16 10:31 - Son Güncellenme: 2014.01.16 10:32 - HABER MERKEZİ
A