Tanju Özcan, çevreyi temiz tutanlara 'Helal olsun' dedi

Tanju Özcan, çevreyi temiz tutanlara 'Helal olsun' dedi

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, sokaklara çöp atanlara verdiği cezalarla sık sık gündeme gelmeye devam ediyor. Özcan'ın son olarak sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Zaten bu cezai uygulamayı bir süre daha sürdürürsek yere çöp atmamak alışkanlık olacak" ifadeleri yer aldı.

2024.10.10 14:11 - Son Güncellenme: 2024.10.10 14:12 - Güncel - SOSYAL MEDYA
A
Tanju Özcan, çevreyi temiz tutanlara 'Helal olsun' dedi

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, sokaklara çöp atanlara verdiği cezalarla sık sık gündeme gelmeye devam ediyor. Özcan'ın son olarak sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Zaten bu cezai uygulamayı bir süre daha sürdürürsek yere çöp atmamak alışkanlık olacak" ifadeleri yer aldı. 

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'ın açıklaması şu şekilde: 

"Arkadaşlar hafiye gibi 7 gün 24 saat yere çöp atanlar kontrol ediliyor. Zaten bu cezai uygulamayı bir süre daha sürdürürsek yere çöp atmamak alışkanlık olacak. Helal olsun Bolum, sizin Belediye Başkanınız olmaktan büyük onur ve mutluluk duyuyorum. Aynen devam" 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.10.10 14:11 - Son Güncellenme: 2024.10.10 14:12 - SOSYAL MEDYA
A