Taner Yıldız, sabah yürüyüşüne çıktı

Taner Yıldız, sabah yürüyüşüne çıktı

BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan ile birlikte Ordu'ya gelen ve geceyi kentte geçiren Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, sabah erken saatlerde yürüyüşe çıktı.

2013.12.22 14:09 - Son Güncellenme: 2013.12.22 14:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Taner Yıldız,  sabah yürüyüşüne çıktı

 

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Ordu'da kaldığı Anemon Otel'de konaklayan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, bugün saat 08.00 sıralarında korumalarıyla sahile çıkarak kordon boyunca yürüyüş yaptı. Üzerinde palto, altında eşofman bulunan ve yaklaşık 3 kilometre yürüyen Yıldız daha sonra otelin yanındaki Rıhtım'a gitti. Rıhtımda bir süre gezerek kenti seyreden Yıldız ardından otele döndü.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.22 14:09 - Son Güncellenme: 2013.12.22 14:10 - HABER MERKEZİ
A