Taner Yıldız Bağdat'a gidiyor
Enerji Bakanı Taner Yıldız bugün Irak'a gidiyor. Yıldız, Enerjiden Sorumlu Başbakan Yardımcısı Hüseyin Şehristani ile görüşecek.
2013.12.01 14:16 - Son Güncellenme: 2013.12.01 14:17 - Dünya - HABER MERKEZİ
Irak kaynakları; görüşmede, Türkiye'nin Bölgesel Kürt Yönetimi'yle yaptığı petrol ve gaz anlaşmalarının ele alınacağı belirtildi.
Bağdat, Türkiye'nin Bölgesel Kürt Yönetimi'yle yaptığı bu anlaşmalara tepki göstermişti.
Bu arada, Irak, hava sahasını Türk uçaklarına kapattığı iddiasını da yalanladı.
Irak Ulaştırma Bakanlığı Sözcüsü, hava sahasının yasaklanması gibi bir kararın sözkonusu olmadığını söyledi.