Taner Karakaya: Zor bir deplasmanda galip geldik
Kafkasspor yönetim kurulu üyemiz Taner Karakaya Cumartesi günü deplasmanda galip geldikları Değirmendirespor maçıyla ilgili açıklamalarda bulundu..
2022.12.12 22:52 - Son Güncellenme: 2022.12.12 22:52 - Spor - HABER MERKEZİ
Oldukça zor bir deplasmandan galip geldiklerini belirten Karakaya "Cumartesi günü deplasmanda Değirmenderespor ile karşılaştık, rakibimiz durumuna baktığımız zaman son 7 maçında 5 galibiyet 2 beraberlik alarak son haftalarda oludkça başarılı bir grafik çizmişti. Maçın 13. Dakikasında Furkan Yıldırım ve 20.dakikada Hakan Öztürk'ün bulmuş olduğu gollerle ilk yarıyı 2-0 önde kapattık. İkinci yarıda baskı yememize rağmen, kalemizde net bir pozisyon vermedik. Bizler adına üzücü olan ise maçın 75. Dakikasında hakemin hiç alakası bir pozisyonda aleyhimize penaltı vermesiydi. Penaltı pozisyonunu kalecimiz Ömer Can çıkartarak kalesini gole kapattı. Hedefe gittiğimiz noktada her türlü olumsuzluklara hazır olmamız gerekiyor, zor bir ligde olduğumuzun farkındayız, fakat bu güçlükleri aşacak gücümüzde var" diye konuştu.