Taner Alpak: "Artık tamamen Play-Off'a odaklandık"

Taner Alpak: "Artık tamamen Play-Off'a odaklandık"

TFF 1. Lig'in 34. haftasında sahasında Hatayspor'a 3-1 mağlup olan Bursaspor'da Teknik Direktör Yardımcısı Taner Alpak: "Artık tamamen Play-Off'a odaklandık" dedi.

2020.07.18 20:14 - Son Güncellenme: 2020.07.18 20:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Taner Alpak: "Artık tamamen Play-Off'a odaklandık"

Altıparmak, maçın ardından yaptığı açıklamada, şampiyonluğun herkese hayırlı olmasını diledi.

Geçen hafta şampiyonluklarını ilan ettiklerini, bugün de "şampiyon" gibi oynadıklarını aktaran Altıparmak, "Maçın başından sonuna futboldan zevk alan ve zevk veren bir takım vardı. Bütün oyuncularımı kutluyorum. 53 sene bekledi Hatay şehri ve bugün şampiyonluğu hep beraber kutlamaya başladık." ifadelerini kullandı.

Mehmet Altıparmak emeği geçen herkese teşekkür etti.

Bursaspor Teknik Direktör Yardımcısı Taner Alpak da Hatayspor'a Süper Lig'de başarılar dileyerek "Artık tamamen Play-Off'a odaklandık. Önümüze bakacağız." diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.18 20:14 - Son Güncellenme: 2020.07.18 20:18 - HABER MERKEZİ
A