Tamirhanede otomobilin LPG tankı alev aldı, 3 kişi yaralandı

Tamirhanede otomobilin LPG tankı alev aldı, 3 kişi yaralandı

Yozgat'ta bir oto tamirhanesinde otomobilin LPG tankının alev alması sonucu 3 kişi yaralandı.

2025.02.28 16:06 - Son Güncellenme: 2025.02.28 16:07 - Güncel - AA
A
Tamirhanede otomobilin LPG tankı alev aldı, 3 kişi yaralandı

Sanayi Sitesi'ndeki bir iş yerinde tamir için getirilen otomobilin LPG tankı henüz belirlenemeyen bir nedenle alev aldı.

İş yerinde bulunanlar tarafından söndürülen yangında, 3 çalışan yaralandı.

İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.

Yaralılar, sağlık ekiplerince Yozgat Şehir Hastanesi ve Bozok Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2025.02.28 16:06 - Son Güncellenme: 2025.02.28 16:07 - AA
A