"Tamamen kaybedilmiş bir şey yok"

"Tamamen kaybedilmiş bir şey yok"

Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Teknik Sorumlusu Vedat Özsoylu, kaybettikleri için üzgün olduklarını söyledi.

2016.04.04 08:53 - Son Güncellenme: 2016.04.04 08:53 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Tamamen kaybedilmiş bir şey yok"

İyi mücadele ettiklerini belirten Özsoylu, iki penaltı atışından faydalanamadıklarını hatırlatarak, "Şans bizden yana değildi. Kötü oynamadık ama Şanlıurfaspor da düşme potasında bulunuyor. Bu nedenle çok iyi mücadele ettiler. Onları da kutluyoruz. Bundan sonraki maçlarımıza bakacağız. Tamamen kaybedilmiş bir şey yok. Sadece bir maç kaybettik. Bundan sonra daha iyi çalışarak yolumuza devam edeceğiz." değerlendirmesinde bulundu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.04 08:53 - Son Güncellenme: 2016.04.04 08:53 - HABER MERKEZİ
A