Talisca: 'Başkanımız bonservisimi alır'

Talisca: 'Başkanımız bonservisimi alır'

Beşiktaş'ın Galatasaray'ı 1-0 yendiği derbinin tek golünü atan Talisca, karşılaşmanın ardından önemli açıklamalarda bulundu.

2017.02.27 23:30 - Son Güncellenme: 2017.02.27 23:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Talisca: 'Başkanımız bonservisimi alır'

"Maç öncesinde akıllı oynamamız gerektiğini konuştum. Gol attığım için çok mutluyum. Bütün takımı, bütün camiayı kutlarım.

Çok mutluyum. Taraftarın ilgisi beni ayakta tutuyor. Taraftarlarla iletişimde olmayı seviyorum. Sosyal medya üzerinden sürekli iletişim halindeyiz. Her şey yolunda giderse, başkanımız bonservisimi alır ve bu iş de burada sonuçlanır.

Şampiyon olursak, kariyerim için üst düzey bir nokta olur. Ama bunu konuşmak için erken. Faul bana yapılmıştı. Quaresma'ya çok saygım var. İstedim ve bana bıraktı"

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.27 23:30 - Son Güncellenme: 2017.02.27 23:30 - HABER MERKEZİ
A