Takla atan otomobil alev aldı: 3 yaralı

Takla atan otomobil alev aldı: 3 yaralı

Niğde'de takla attıktan sonra alev alan otomobilde bulunan 3 kişi yaralandı.

2016.02.18 22:52 - Son Güncellenme: 2016.02.18 22:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Takla atan otomobil alev aldı: 3 yaralı

Edinilen bilgilere göre kaza, Niğde-Bor yolu üzerinde meydana geldi. E.A. (18) yönetimindeki 42 NB 206 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu takla attı.

Takla atan otomobilin motor kısmında yangın çıkarken yaralıları yoldan geçen vatandaşlar kurtardı.

Kaza nedeniyle otomobil içerisinde bulunan M.A. (28), K.K. (26) ve sürücü E.A. (18) yaralandı.

Yaralılar olay yerine gelen 112 Acil servis ekipleri tarafından Niğde Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Olay yerine gelen Niğde Belediyesi itfaiye ekipleri yanan otomobili söndürürken Niğde-Bor yolu 2 saat kapalı kaldıktan sonra tekrar trafiğe açıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.18 22:52 - Son Güncellenme: 2016.02.18 22:58 - HABER MERKEZİ
A