'Takımımla gurur duyuyorum'

'Takımımla gurur duyuyorum'

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Çaykur Rizespor maçını değerlendirdi.

2016.09.17 23:21 - Son Güncellenme: 2016.09.17 23:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
'Takımımla gurur duyuyorum'

Riekerink, Çaykur Rizespor maçının ardından şöyle konuştu:

"Mükemmel bir ortam yarattılar statta. Takımım daha hırslı başladı. Mükemmel goller oldu. Takımımla gurur duyuyorum. Biraz daha fazla gol şansı yaratabilirdik. Rize'nin de defansif kalitesi yüksek. Onları da tebrik etmek gerek. Bugünkü galibiyetten dolayı çok mutluyum. Takımın güveni için çok önemli. 4 maçta 10 puan aldık. Haftaya da önemli bir Beşiktaş maçına çıkacağız."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.17 23:21 - Son Güncellenme: 2016.09.17 23:21 - HABER MERKEZİ
A