Takımı yenilince intihar etti

Takımı yenilince intihar etti

Manchester United'ın 23 yaşındaki genç taraftarı, takımının üst üste kaybetmesine dayanamayarak intihar etti.

2013.12.09 07:11 - Son Güncellenme: 2013.12.09 07:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Takımı yenilince intihar etti

Kenyalı 23 yaşındaki John Jimmy Macharia, Newcastle yenilgisinin ardından arkadaşlarına "Bu takımı izlemeye dayanamıyorum" diyerek yedinci kattan atladı.

Manchester United'ın önce Everton ardından dün de Newcastle United'a yenilmesine dayanamayan Kenyalı taraftar, hayatına kıydı.

Konuyla ilgili açıklama yapan polis şefi Benson Kibue, "Tanıklar, intihar ettiğini söylüyor. Fakat polis memurları soruşturmayı sürdürüyor. Bu İngiliz futbolu yüzünden kaybettiğimiz ilk insan değil. Futbolun bir oyun olduğunun bilincinde olmalılar" şeklinde konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.09 07:11 - Son Güncellenme: 2013.12.09 07:12 - HABER MERKEZİ
A