Tacizcisini ağaca bağladı, bıçakladı, fotoğrafladı

Tacizcisini ağaca bağladı, bıçakladı, fotoğrafladı

Samsun'da 5 çocuk annesi bir kadın, hakkında dedikodu çıkartıp kendisiyle birlikte olmak istediğini iddia ettiği şahsı ormanlık alana götürüp ağaca bağlayarak bıçakla alnını ve vücudunu çizerek yaraladı.

2012.05.15 18:09 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Tacizcisini ağaca bağladı, bıçakladı, fotoğrafladı

Samsun'da 5 çocuk annesi bir kadın, hakkında dedikodu çıkartıp kendisiyle birlikte olmak istediğini iddia ettiği şahsı ormanlık alana götürüp ağaca bağlayarak bıçakla alnını ve vücudunu çizerek yaraladı.

Olay, Canik ilçesinin Toptepe Mahallesi'nde meydana geldi. Eşinden ayrılan ve boşanma davası devam eden 5 çocuk annesi M.D.(28), kendisiyle birlikte olmak isteyip hakkında dedikodu çıkarttığı iddia ettiği D.K.'yı (33) kandırarak birlikte ormanlık alana gittiler. Burada sevişmek için D.K.'yi ağaca bağlayama ikna eden M.D., yanında götürdüğü şahıs ve M.D.'nin gömleğiyle kendisini ağaca ellerinden ve ayaklarından bağladı. Çantasından bıçağını çıkartan genç kadın, M.D.'yi alnından ve kolları ve göğsünden bıçakla çizerek yaraladı. Daha sonra da ağaca bağlandığı şahsın cep telefonuyla fotoğrafını çeken M.D., şahsın yakınlarını telefonla arayarak bağladığı yeri tarif etti.

Haber verilmesi üzerine olay yerine giden polis, şahsı ağaca bağlı yarı çıplak halde buldu. Olayla ilgili M.D. ile D.K., Irmak Polis Merkezi ekipleri tarafından gözaltına alındı. M.D., alı koymak ve yaralama suçundan, D.K. ise cinsel istismar suçundan bugün Samsun Adliyesi'ne sevk edildi. Nöbetçi mahkeme ifade veren M.D. ve D.K., adli kontrol şartı ile tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.05.15 18:09 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A