Sutopu federasyonu Şahin'i ziyaret etti
Türkiye Sutopu Federasyonu Başkanı Vedat Akgün, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Süleyman Şahin'i ziyaret etti.
2015.01.20 17:17 - Son Güncellenme: 2015.01.20 17:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Osmangazi Gençlik Merkezi'nde sutopu kulüplerinin temsilcileri ve antrenörlerle hafta sonunda değerlendirme toplantısı yapan Sutopu Federasyon Başkanı Vedat Akgün, toplantının ardından Yönetim Kurulu üyeleriyle birlikte Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Süleyman Şahin'i ziyaret etti. Federasyon Başkanı Vedat Akgün ve Yönetim Kurulu üyelerine ziyaretlerinden dolayı teşekkür eden İl Müdürü Şahin, Federasyonlarla yapılan işbirliği sonucunda Bursa'nın birçok organizasyona ev sahipliği yaptığını söyledi. Aktif 9 kulübün olduğu Bursa'da sutopu branşını önemsediklerini belirten İl Müdürü Şahin, Federasyonla işbirliği içerisinde çalışma yürütmeye devam edeceklerini vurguladı. Branşla ilgili tesisleşme ve yürütülen çalışmalarla ilgili fikir alışverişinin yapıldığı toplantıda Bursa'nın sutopu branşında önemli bir potansiyele sahip olduğunu kaydeden Federasyon Başkanı Akgün ise, desteklerinden dolayı İl Müdürü Şahin'e teşekkür ederek işbirliğini sürdüreceklerini söyledi.