Survivor'da adaya veda eden isim belli oldu

Survivor'da adaya veda eden isim belli oldu

Survivor'da büyük finale çok kısa bir süre kaldı. Son bölümde dokunulmazlık oyununun ikisini de kaybeden Beyaz takım Büşra ve Okay'ı eleme adayı olarak çıkardı. Elemeler geçtiğimiz günlerde yapılan toplu oylama sonucuna göre gerçekleşti. Peki Survivor son bölümde kim elendi, kim gitti? İşte Survivor'a veda eden isim...

2019.06.05 00:29 - Son Güncellenme: 2019.06.05 00:29 - Medya - HABER MERKEZİ
A
Survivor'da adaya veda eden isim belli oldu

Survivor'da adalar birleşti, yarışmacılar birlikte yaşamaya ayak uydurmaya çalışıyor. Acun Ilıcalı yarışmanın bundan sonrasında hızlı bir eleme sürecinin başlayacağını söylemişti. Survivor'ın sonu yaklaşırken açllık, stres ve sürekli yarışmak zorunda olmak yarışamacıların psikolojisini zorluyor. Peki Survivor son bölümde kim elendi? İşte ada konseyinin detayları...

SURVİVOR'DA ELENEN İSİM: BÜŞRA

SEDA SİNİR KRİZİNE GİRDİ

Seda, Dimitra'ya kaybettiği oyun sonrası şanssızlığından dem vururken, adeta çılgına döndü ve benchte oturakları tekmeledi.

ADA KONSEYİNDE NELER KONUŞULDU?

Acun: Survivor'a bir yarışmacı veda edecek. İki aday var. Büşra ve Okay. Seyircilerimiz oylarını kullandı, az oy alan gidecek. Zor ve eğlenceli bir haftaydı.

Büşra: Son düzlüğe geldik. Gidersem çok üzüleceğim. Ama performansım son zamanlarda çok kötüydü. Ne olacak bilemiyorum.

Okay: 5.kez aday oluyorum. Konuşacak bir şey yok. Halk kararını verdi. Umarım kalırım.

ELENEN İSİM BÜŞRA: Buraya kadar gelebildiğim için çok mutluyum. Performans olarak kendimi gösteremedim. En başta kendimi geliştirmek için fırsat bulamadım. Fırsat bulduğumda da rakiplerim gelişmişti. Yaşım küçük çok iyi tecrübeler kazandım.

Diğer Medya Haberleri için tıklayın


2019.06.05 00:29 - Son Güncellenme: 2019.06.05 00:29 - HABER MERKEZİ
A