Sürücüler uyarıldı

Sürücüler uyarıldı

Sapanca İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince asayiş ve trafik uygulaması yapıldı.

2013.12.29 22:37 - Son Güncellenme: 2013.12.29 22:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sürücüler uyarıldı

Hafta sonu gerçekleştirilen denetimlerde trafik ekipleri ilçe giriş ve çıkışlarında oluşturulan kontrol noktalarında araç ve sürücülerin evraklarını kontrol etti. Sabaha kadar süren denetimler sırasında evraklarında eksikleri bulunan araçlara ceza kesilirken, sürücüler eksiklerini tamamlamaları konusunda uyarıldı.

İlçe giriş çıkışlarında akşam saatlerinde başlayan çalışmaların sabahın erken saatlerine kadar devam ettiğini belirten İlçe Emniyet Müdürü Erdem Mali, trafik ekiplerinin yanı sıra asayiş ekiplerinin de ilçe genelinde bulunan mahalle ve sokaklarda sürekli devriye gezdiğini söyledi.

Vatandaşın huzurunun her şeyden önemli olduğuna dikkati çeken Mali, "Bu huzuru bozmaya çalışan şahıslara hiçbir zaman göz yummayacağız. Uygulamalarımız hız kesmeden devam edecek" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.29 22:37 - Son Güncellenme: 2013.12.29 22:37 - HABER MERKEZİ
A