Suriyeli kadın, tedavi için getirilirken yolda öldü

Suriyeli kadın, tedavi için getirilirken yolda öldü

Rejim güçlerinin Halep'e düzenlediği hava saldırısında yaralanan Suriyeli kadın, tedavi için Türkiye'ye getirilirken yolda hayatını kaybetti.

2013.12.17 23:36 - Son Güncellenme: 2013.12.17 23:37 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Suriyeli kadın, tedavi için getirilirken yolda öldü

Alınan bilgiye göre, Halep'e bağlı Al Bab şehrinde yaşayan Vael ve eşi Dime Şuhut, Esed'e bağlı hava unsurlarının akşam saatlerinde düzenlediği bombardımanda ağır yaralandı. Yakınlarınca Türkiye sınırına getirilen ve daha sonra 112 Acil Servis ekiplerince Nizip Devlet Hastanesine getirilen çiftten Dime Şuhut, yolda yaşamını yitirdi. Sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu belirtilen Vael Şuhut ise ameliyata alındı. Bu arada saldırıda yara almadan kurtulan Suriyeli çiftin 6 aylık kızları Meryem Şuhut da Nizip'e getirildi. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.17 23:36 - Son Güncellenme: 2013.12.17 23:37 - HABER MERKEZİ
A