Suriyeli doktorlar şebeke suyundan serum üretiyor

Suriyeli doktorlar şebeke suyundan serum üretiyor

Suriye'nin Şam kentinin batısında bir hastanede görev yapan doktorlar şehir şebeke suyundan serum imal ediyor.

2014.01.22 23:06 - Son Güncellenme: 2014.01.22 23:13 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Suriyeli doktorlar şebeke suyundan serum üretiyor

Suriye'de yaşanan ilaç sıkıntısı Şam'da görev yapan doktorları harekete geçirdi. Şam'ın güneyinde bulunan hastanede bir araya gelen bir grup Suriyeli doktor, şebeke suyundan serum imal etmeye başladı. Suyu kaynatan doktorlar, suyun buharından oluşan suları enjektör yardımıyla daha önce kullanılan boş serum şişelerine dolduruyorlar. Doktorlar, ilaç sıkıntısının had safhada olduğu Suriye'de birçok insanın tıbbi alet ve ilaç olmayışından dolayı öldüklerini ifade ettiler.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.22 23:06 - Son Güncellenme: 2014.01.22 23:13 - HABER MERKEZİ
A