Suriye ordusu Palmira'ya girdi

Suriye ordusu Palmira'ya girdi

Suriye devlet televizyonu Palmira kentine Esad rejimi kuvvetlerinin girdiğini duyurdu. Palmira antik kenti geçen sene mayıs ayından beri IŞİD'in elindeydi.

2016.03.24 13:14 - Son Güncellenme: 2016.03.24 13:14 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Suriye ordusu Palmira'ya girdi

IŞİD, geçen yıl mayıs ayında Humus'un doğusundaki Unesco Dünya Mirası listesinde olan antik kenti ele geçirmiş, 2 bin yıllık tapınaklara, birçok heykele zarar vermişti.

Suriye ordusu dün kentin girişine kadar ilerlediğini duyurmuş, "Palmira'yı almamıza saatler kaldı" açıklamasında bulunmuşlardı. 

Palmira, Suriye'nin başkenti Şam ile ülkenin doğusundaki Deyrizor kenti arasındaki yol üstünde, stratejik açıdan önemli bir noktada bulunuyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.03.24 13:14 - Son Güncellenme: 2016.03.24 13:14 - HABER MERKEZİ
A