Suriye muhalefetinin Genelkurmay Başkanı ABD'ye gidiyor

Suriye muhalefetinin Genelkurmay Başkanı ABD'ye gidiyor

Suriye muhalefetinin Genelkurmay Başkanı Salim İdris'in önümüzdeki hafta ABD'ye gideceği iddia edildi

2013.07.19 11:46 - Son Güncellenme: 2013.07.19 11:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Suriye muhalefetinin Genelkurmay Başkanı ABD'ye gidiyor

Suriyeli muhaliflerin Genelkurmay Başkanı Salim İdris'in önümüzdeki hafta ABD'ye gideceği açıklandı.

Salim İdris'in New York'ta BM yetkilileriyle görüşeceği, ardından ABD'li yetkililerle de görüşebileceği belirtiliyor.

Öte yandan BM Güvenlik Konseyi'nde görevli diplomat Meryem Celebi ziyareti doğrularken, başka kaynaklar ise doğrulamıyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.19 11:46 - Son Güncellenme: 2013.07.19 11:46 - HABER MERKEZİ
A