Suriye muhalefetinin Genelkurmay Başkanı ABD'ye gidiyor
Suriye muhalefetinin Genelkurmay Başkanı Salim İdris'in önümüzdeki hafta ABD'ye gideceği iddia edildi
2013.07.19 11:46 - Son Güncellenme: 2013.07.19 11:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
Suriyeli muhaliflerin Genelkurmay Başkanı Salim İdris'in önümüzdeki hafta ABD'ye gideceği açıklandı.
Salim İdris'in New York'ta BM yetkilileriyle görüşeceği, ardından ABD'li yetkililerle de görüşebileceği belirtiliyor.
Öte yandan BM Güvenlik Konseyi'nde görevli diplomat Meryem Celebi ziyareti doğrularken, başka kaynaklar ise doğrulamıyor.