Suriye'den 33 yaralı Türkiye'ye getirildi

Suriye'den 33 yaralı Türkiye'ye getirildi

SURİYE'deki çatışmalar sırasında yaralanan 33 kişi tedavi için Kilis'e getirildi.

2013.11.11 10:31 - Son Güncellenme: 2013.11.11 10:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Suriye'den 33 yaralı Türkiye'ye getirildi

İç karışıklığın sürdüğü Suriye'nin Halep kenti yakınlarında ordu birlikleri ile Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) arasında çatışma çıktı. Çok sayıda kişinin öldüğü ileri sürülen çatışmalarda yaralanan ÖSO mensubu 33 kişi, araçlarla Öncüpınar Sınır Kapısı'na getirildi. Sınırda bekleyen ambulanslarla Kilis Devlet Hastanesi'ne taşınarak tedavisine başlanan yaralılardan durumu ağır olanlar Gaziantep'teki hastanelere sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.11 10:31 - Son Güncellenme: 2013.11.11 10:31 - HABER MERKEZİ
A