Suriye'de vahşet bitmiyor

Suriye'de vahşet bitmiyor

Savaş uçakları, Halep'i bombaladı. Bombaların düştüğü semtte can pazarı yaşandı.

2013.04.06 17:37 - Son Güncellenme: 2013.04.06 17:38 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Suriye'de vahşet bitmiyor

Suriye'de Esad rejiminin vahşeti devam ediyor. Suriye savaş uçakları, Halep'in El Eşrafiye semtine bomba yağdırdı. Çok sayıda ölü ve yaralı olduğu bildiriliyor.

Savaş uçaklarından Halep'in El Eşrafiye semtine atılan bombalar kadın ve çocukları hedef aldı.

Semtteki can pazarı kameralara yansıdı. Kadın ve çocuk cesetleri etrafa dağıldı. Olay yerine gelenler, yakınlarının cansız bedenleriyle karşılaşınca sinir krizi geçirdi.

Ölü ve yaralılar kamyonetlerle olay yerinden taşınmaya çalışıldı.

Suriye'nin kuzeyinde de 4 İtalyan gazetecinin kaçırıldığı bildirildi.

ESAD'DEN YİNE TEHDİT

Suriye halkına kan kusturan Beşşar Esed ise katıldığı bir televizyon programında tehdit dolu iddialarını sürdürdü.

Esed, "Rejimin düşmesi domino etkisi yaparak Orta Doğu'da yıllarca sürecek bir istikrarsızlığa yol açar" iddiasını tekrarladı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.04.06 17:37 - Son Güncellenme: 2013.04.06 17:38 - HABER MERKEZİ
A