Suriye'de hastalanan bebek sınırda askerlere teslim edildi

Suriye'de hastalanan bebek sınırda askerlere teslim edildi

MARDİN'in Nusaybin İlçesi'nin hemen karşısında bulunan Suriye'nin Kamışlı kentinde yeni doğan ve hasta olduğu belirtilen kız bebek, ailesi tarafından sınırdaki tel örgülerine getirilerek Türk askerlerine teslim edildi. Hastaneye götürülün bebek tedaviye alındı.

2013.07.06 17:44 - Son Güncellenme: 2013.07.06 17:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Suriye'de hastalanan bebek sınırda askerlere teslim edildi

Suriye'nin Kamışıl kentinde oturan Arif-Şikriya Temir'in yeni doğan kız çocukları rahatsızlandı. Kamışlı'da gerekli tedaviyi yaptıramayan çift bebeklerini yanlarına alarak sınıra geldi. Tel örgülerinin bulunduğu mevkide çocuklarının durumunu anlatan Temir ailesi Nusaybin'de tedavi edilmesi için yardım istedi. Bunun üzerine bebeği alan askerler ailesi ile birlikte Nusaybin Devlet Hastanesi'ne götürdü. Burada tedavi altına alınan bebeğin durumunun ağır olduğu ve Mardin Devletk Hastanesi'ne sevk edileceği belirtildi.

Çocuklarının Nusaybin'de tedavi altına alınmasına sevindiklerini söyleyen Arif Temir, Kamışlı'da salgın hastalık bulunduğunu belirterek, "Birçok ölümler oldu. Bizde kızımızı Türkiye'ye getirmeye karar verdik. Türkiye'den ricamız gelen hastaları kabul etmesidir" dedi.

 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.06 17:44 - Son Güncellenme: 2013.07.06 17:44 - HABER MERKEZİ
A