Şüpheli otomobilde 361 kilo kaçak nargile tütünü ele geçirildi
ADANA'da, polisin şüphe üzerine durdurduğu otomobilde 361 kilo kaçak nargile tütünü ele geçirildi.
2019.09.11 11:11 - Son Güncellenme: 2019.09.11 11:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürlüğü ekipleri, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'ndaki uygulama noktasında şüphelendikleri otomobili durdurdu. Ekipler yaptıkları aramada aracın bagajında 361 kilo kaçak nargile tütünü ele geçirdi. Otomobilde bulunan H.K. ve M.M. gözaltına alındı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
