Şüpheli çöp poşeti paniği

Şüpheli çöp poşeti paniği

TOKAT'ta yol kenarına bırakılan çöp poşeti polisi alarma geçirdi. Bölgeye gelen temizlik işçileri, çöp poşetini kendilerinin bıraktıklarını söyleyince herkes rahatladı.

2013.04.30 12:42 - Son Güncellenme: 2013.04.30 12:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Şüpheli çöp poşeti paniği

Tokat'ta Gaziosmanpaşa Bulvarı Vakıfbank Namık Kemal Ortaokul önünde bulunan kaldırım kenarında çöp poşetini gören vatandaşlar durumu polise bildirdi. Çöp poşetinde patlayıcı olabileceği şüphesiyle bölgeye çok sayıda polis sevk edildi. Polisler önce kaldırımı geçişe kapatarak vatandaşları bölgeden uzaklaştırdı  Bomba imha ekipleri beklenirken, bölgeye gelen iki belediye temizlik işçisi polise, poşeti kendilerinin bıraktığını söyledi. Polisin, 'İçin de ne var?' sorusuna, 'Ot var' diye cevap veren temizlik işçileri, polis ile birlikte poşetin yanına gitti. İncelemenin ardından, temizlik işçileri poşeti alarak bölgeden uzaklaştı.


 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.30 12:42 - Son Güncellenme: 2013.04.30 12:42 - HABER MERKEZİ
A