Süper Lig ''sarardı''
İlk haftada oynanan 9 maçta hakemler toplam 54 sarı kart gösterirken, 55 yıllık lig tarihinin ilk haftaları itibariyle, en fazla sarı kart çıkarılan ikinci sezon başlangıcı yaşandı.
2012.08.21 16:14 - Son Güncellenme: 2012.08.21 16:14 - Spor - HABER MERKEZİ
Lig tarihinde sezonun açılış haftalarında en çok sarı kart, 55 kezle, 2004-2005 sezonunda gösterilmişti.
İlk haftadaki İstanbul Büyükşehir Belediyespor-Beşiktaş maçında hakemler 6'sı İstanbul Büyükşehir Belediyesporlu, 3'ü de Beşiktaşlı oyunculara olmak üzere toplam 9 sarı kart kullanırken, lacivert-turunculu ekip ilk haftanın en çok sarı kart gören takımı oldu.