"Süper Lig hayal değil"

"Süper Lig hayal değil"

BALIKESİR Valisi Ahmet Turhan, Balıkesirspor için Süper Lig'e yükselmenin hayal olmadığını söyledi.

2013.07.04 15:36 - Son Güncellenme: 2013.07.04 15:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Süper Lig hayal değil"

Olağanüstü genel kurulda güven tazeleyen Başkan Tuna Aktürk ile yönetim kurulu üyelerini kabul eden Vali Turhan, özveriyle çalışarak 1'inci Lig'e çıkıldığını söyledi. Vali Turhan, şöyle dedi:

"Aynı şekilde çalışıp, kamuoyunun da desteği alındığında, Süper Lig hayal olmaz. Biz de bu mücadelede her türlü desteği vermeye hazırız" dedi. Büyük sıkıntıları aşarak bugünlere geldiklerini vurgulayan Başkan Aktürk ise, "Zor günlerin ardından gelen bu şampiyonluğun kıymetini hepimizin iyi bilmesi gerekiyor. Şehir olarak birlik beraberlik içinde hareket ederek, bu takımı çok daha da iyi yerlere taşıyabiliriz." 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.04 15:36 - Son Güncellenme: 2013.07.04 15:36 - HABER MERKEZİ
A