Süper Lig ekibinde istifa! Adil Gevrek bıraktı
Yeni Malatyaspor'da Olağanüstü Genel Kurul kararı alındı. Kulüp başkanı Adil Gevrek aday olmayacağını açıkladı.
2022.04.06 22:07 - Son Güncellenme: 2022.04.06 22:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Yeni Malatyaspor Başkanı Adil Gevrek yaptığı yazılı açıklama ile 24 Nisan 2022 tarihinde Olağanüstü Genel Kurul kararı aldıklarını ve genel kurulda aday olmayacağını açıkladı.
Gevrek, şu ifadeleri kullandı:
"Benim bu hayattaki en büyük sevdam Yeni Malatyaspor'dur. Ben sevdamdan vazgeçmem, vazgeçmeyeceğim. Kulübümüz menfaatleri doğrultusunda aday olmayacağım."