Sünnet düğününde 22 kişi zehirlendi
Kuşadası'nda sünnet düğününde 8'i çocuk 22 kişi yedikleri yemekten zehirlendi. Hastaneye kaldırılan 22 kişi tedavi altına alındı.
2012.09.13 21:35 - Son Güncellenme: 2012.09.13 21:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, Kuşadası'nın Ege Mahallesi'nde bir sünnet düğününe katılan 8'i çocuk 22 kişi davetlilere dağıtılan tavuk-pilav, ayran ve tatlıdan yedikten kısa bir süre sonra fenalaştı. Zehirlendikleri belirlenen 22 kişi Kuşadası Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak, tedavi altına alındı. Cumhuriyet Savcılığı tarafından el konulan olayın ardından, Kuşadası ilçe Tarım Müdürlüğü tarafından sünnet düğününde dağıtılan yemeklerden alınan numuneler tahlile gönderildi.