Sumudica: "2 puan aldığımızı düşünüyorum"

Sumudica: "2 puan aldığımızı düşünüyorum"

Kayserispor Teknik Direktörü Marius Sumudica oyuncularını ve Göztepe taraftarını tebrik ederek, stattaki atmosferin kendileri için zor olduğunu söyledi.

2018.01.27 19:52 - Son Güncellenme: 2018.01.27 19:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sumudica: "2 puan aldığımızı düşünüyorum"

İzmir'den üzgün ayrılmadığını belirten Sumudica, şunları kaydetti:

 "Buradan 2 puan aldığımızı düşünüyorum. Sezon bittiğinde puanlarımız  eşit olursa ilk maçı kazandığımız için ligi onların üzerinde bitireceğiz. Son 2  maçı kaybetmiştik. Hiç hak etmediğimizGalatasaray maçı vardı. Malatyaspor maçı  da iş kazasıydı. İki maç aradan sonra puan almak sevindirici. Bizi motive eden  bir şey daha var. Taraftarlarımız 12-13 saat yolculukla buraya geldiler, onları  tebrik etmek istiyorum. Oyunun son 20 dakikasını eksik oynamıştık, oyuncularıma  bir kez daha teşekkür ediyorum."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.27 19:52 - Son Güncellenme: 2018.01.27 19:52 - HABER MERKEZİ
A