Sumudica: "2 puan aldığımızı düşünüyorum"
Kayserispor Teknik Direktörü Marius Sumudica oyuncularını ve Göztepe taraftarını tebrik ederek, stattaki atmosferin kendileri için zor olduğunu söyledi.
2018.01.27 19:52 - Son Güncellenme: 2018.01.27 19:52 - Spor - HABER MERKEZİ
İzmir'den üzgün ayrılmadığını belirten Sumudica, şunları kaydetti:
"Buradan 2 puan aldığımızı düşünüyorum. Sezon bittiğinde puanlarımız eşit olursa ilk maçı kazandığımız için ligi onların üzerinde bitireceğiz. Son 2 maçı kaybetmiştik. Hiç hak etmediğimizGalatasaray maçı vardı. Malatyaspor maçı da iş kazasıydı. İki maç aradan sonra puan almak sevindirici. Bizi motive eden bir şey daha var. Taraftarlarımız 12-13 saat yolculukla buraya geldiler, onları tebrik etmek istiyorum. Oyunun son 20 dakikasını eksik oynamıştık, oyuncularıma bir kez daha teşekkür ediyorum."