Sümeyye Erdoğan babasını yalnız bırakmadı

Sümeyye Erdoğan babasını yalnız bırakmadı

BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan, Dolmabahçe'deki çalışma ofisine geçti. Başbakan Erdoğan, saat 13.50 sıralarında Üsküdar Kısıklı'daki konutundan ayrılarak Dolmabahçe'deki Başbakanlık çalışma ofisi'ne geldi. Başbakan Erdoğan'a kızı Sümeyye Erdoğan da eşlik etti.

2013.07.29 14:50 - Son Güncellenme: 2013.07.29 15:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sümeyye Erdoğan babasını yalnız bırakmadı

 


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan saat 15.30'da Arap ve Uluslararası İlişkiler Konseyi heyetini kabul edecek. Erdoğan'ın akşam Haliç Kongre Merkezi'nde İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenecek iftar programına katılması bekleniyor.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.29 14:50 - Son Güncellenme: 2013.07.29 15:01 - HABER MERKEZİ
A