Sultanlar Sırbistan'a acımadı
2012 Londra Olimpiyat Oyunları'nda mücadele eden (A) Milli Kadın Voleybol Takımı, Sırbistan'a set vermeden kazandı.
2012.08.01 18:08 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Mücadele ettiği B Grubu'ndaki ilk iki maçını da kaybeden "Filenin Sultanları", Sırbistan karşısında olimpiyat oyunlarındaki ilk galibiyetini aldı.
Karşılaşmada Türkiye, rakibi Sırbistan karşısında ilk seti 5 sayı farkla 25-20 önde tamamladı. İkinci sette rakibine büyük üstünlük kuran Filenin Sultanları bu bölümü 25-12 önde tamamlayıp durumu 2-0 yaptı. Üçüncü sette de üstünlüğünü sürdüren A Milli Takımımız bu bölümü 25-21 galip bitirip salondan 3-0 zaferle ayrıldı, olimpiyat tarihindeki ilk galibiyetini elde etti.
İlk set sonucu: Sırbistan: 20 - Türkiye: 25
İkinci set sonucu: Sırbistan: 12 - Türkiye: 25
Üçüncü set sonucu: Sırbistan: 21-Türkiye: 25
Milli takımın rakibi Sırbistan da ilk maçında Çin'e, ikinci karşılaşmasında ise Güney Kore'ye mağlup oldu.
Milli takımın bulunduğu B Grubu'nda ayrıca ABD-Çin, Brezilya-Güney Kore maçları oynanacak.