Sultanlar Avrupa'nın 2'si oldu

Sultanlar Avrupa'nın 2'si oldu

2019 Kadınlar Avrupa Voleybol Şampiyonası final mücadelesinde Türkiye A Milli Voleybol Takımı, Sırbistan'ı konuk etti. Ankara Spor Salonu'nda oynana mücadeleyi Sırbistan setlerde 3-2 kazanarak şampiyon oldu.

2019.09.08 22:13 - Son Güncellenme: 2019.09.08 22:44 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sultanlar Avrupa'nın 2'si oldu

A Milli Kadın Voleybol Takımımız, Ankara'da 2019 Avrupa Kadınlar Voleybol Şampiyonası'nın finalinde son şampiyon Sırbistan ile karşı karşıya geldi.

16 yıl sonra tarihimizde ikinci kez bu organizasyonda finale yükselmeyi başaran Filenin Sultanları, rakibine 25-21, 21-25, 21-25, 25-22 ve 15-13'lük sonuçlarla mağlup olarak gümüş madalyada kaldı.

İKİNCİ KEZ GÜMÜŞ MADALYA

Son 5 organizasyonun 4'ünde yarı finale yükselme başarısı gösteren ay-yıldızlı ekip, bu şampiyona ile birlikte organizasyondaki 2. gümüş madalyasını kazandı. 2003'te de gümüş madalya alan milli takım, 2011 ve 2017 yıllarında da üçüncü oldu. Milliler 2015'te ise dördüncü sırada kalmıştı.

Türkiye - Sırbistan

1. SET: 25-20 (1-0)

2. SET: 21-25 (1-1)

3. SET: 21-25 (1-2)

4. SET: 25-22 (2-2)

5. SET: 12-14

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.09.08 22:13 - Son Güncellenme: 2019.09.08 22:44 - HABER MERKEZİ
A