Süleyman Soylu ilk kez bu karede yer aldı

Süleyman Soylu ilk kez bu karede yer aldı

Başbakan Binali Yıldırım tarafından toplanan Bakanlar Kurulu'ndan servis edilen fotoğraf dikkat çekti.

2017.02.06 16:12 - Son Güncellenme: 2017.02.06 16:12 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Süleyman Soylu ilk kez bu karede yer aldı

Başbakanlık tarafından servis edilen fotoğrafta İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ilk kez yer aldı. 

Fotoğrafın ayrıca, Kabine üyelerinin Bakanlar Kurulu'nda eksiksiz yer aldığı ilk kare olduğu öğrenildi. 

Başbakan Yıldırım'ın kabine üyeleri ile toplantı başında teker teker selamlaşması da objektiflere yansıdı.

Fotoğrafta Başbakan'ın hemen yanında Başbakan Yardımcıları Nurettin Canikli ve Mehmet Şimşek'in yer alması dikkat çekti.Binali Yıldırım Başbakan olduktan sonra bir kez Bakanlar Kurulu'ndan bir fotoğraf paylaşılmıştı. O karede ise İçişleri Bakanı olarak Efkan Ala yer almıştı. Efkan Ala 1 Eylül 2016 tarihinde görevini Süleyman Soylu'ya devretmişti.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2017.02.06 16:12 - Son Güncellenme: 2017.02.06 16:12 - HABER MERKEZİ
A