Süleyman Seba ve Fikret Orman'dan anlamlı ziyaret

Süleyman Seba ve Fikret Orman'dan anlamlı ziyaret

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve Onursal Başkanı Süleyman Seba, Beşiktaş'ın eski futbolcularından Ali İhsan Karayiğit'i tedavi gördüğü hastanede ziyaret etti.

2012.09.06 16:47 - Son Güncellenme: 2012.09.06 16:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Süleyman Seba ve Fikret Orman'dan anlamlı ziyaret

Beşiktaş Kulübü Genel Koordinatörü Levent Çifter'in de bulunduğu anlamlı ziyarette, Fikret Orman ve Süleyman Seba, Karayiğit'in doktorlarından sağlık durumuyla ilgili bilgi aldıktan sonra, Karayiğit'le bir süre sohbet edip kendisine geçmiş olsun dileklerinde bulundular. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.06 16:47 - Son Güncellenme: 2012.09.06 16:48 - HABER MERKEZİ
A