Sulama kanalına giren genç hayatını kaybetti

Sulama kanalına giren genç hayatını kaybetti

Şanlıurfa'da, serinlemek için DSİ'ye ait sulama kanalına giren 18 yaşındaki genç, boğularak hayatını kaybetti.

2013.07.02 17:09 - Son Güncellenme: 2013.07.02 17:09 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sulama kanalına giren genç hayatını kaybetti

Olay, öğle saatlerinde merkeze bağlı Teperek Köyü yakınlarında meydana geldi. Aşırı sıcaklardan bunalan Mehmet Meral, köyün yakınından geçen DSİ'ye ait sulama kanalına girdi. Kanalda yüzmeye başlayan genç bir süre sonra akıntıya kapıldı ve gözden kayboldu. Meral'in suda kaybolduğunu fark eden köylüler, durumu güvenlik güçleri ile sağlık ekiplerine bildirdi. İhbarın ardından olay yerine gelen jandarma çevrede önlem alırken, dalgıç polisler ise suya girerek arama çalışmasına başladı. Polisler, yaklaşık 1 saat süren çalışmanın ardından kaybolan gencin cesedine ulaştı. Meral'in cesedi otopsi için morga gönderilirken, ölüm haberini alan yakınları ise gözyaşı döktü.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.02 17:09 - Son Güncellenme: 2013.07.02 17:09 - HABER MERKEZİ
A