Subaşı'ndan Hizmet İş Sendikasına ziyaret

Subaşı'ndan Hizmet İş Sendikasına ziyaret

AK Parti Osmangazi belediye başkan aday adayı Muammer Subaşı, Hizmet-İş Sendikası Bursa Şubesi'ni ziyaret etti.

2013.11.14 13:06 - Son Güncellenme: 2013.11.14 13:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Subaşı'ndan Hizmet İş Sendikasına ziyaret

Seçim sürecinde sivil toplum kuruluşları ve vatandaşların görüşünü almaya sürdüren Muammer Subaşı, Hizmet-İş Bursa Şubesi Başkanı Yaşar Yel ve yönetim kurulu üyelerini ziyaret etti. Belediye hizmetlerinde öncelikli olanın iyi bir ekiple yola çıkmak olduğu kadar belediye çalışanlarının haklarını gözetmek olduğunu ifade eden Subaşı, "1994 yılından bu yana çalıştığım belediye hizmetlerinde daima belediye personelimizle iç içe oldum. Onların haklarını hep birinci önceliğim arasında tuttum. Hizmet-İş Sendikası'ndaki arkadaşlarla ile yıllardan bugüne gelen ebedi dostluğumuz ve ortak çalışmalarımız var. Allah kısmet eder de belediye başkanlığı görevine seçilirsem, bu yakınlığımı, bilgi, deneyim ve tecrübemizi daha da ileri seviyelere götürmek düşüncesindeyim" dedi.


Yaşar Yel de, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Subaşı'ya başarılar diledi. Subaşı ile İnegöl Belediyesi'nden Bursa Büyükşehir Belediyesi'ne kadar geçen 20 yıl zarfında uyum içerisinde çalıştıklarını aktaran Yel, "Kendisiyle uzun süren geçmiş mesailerimizle hep aynı dili konuştuk. Önemli olan belediye çalışanlarımızın en iyi şekilde haklarını almalarıydı. Kendisine çıktığı bu güzel yolda başarılar diliyorum" şeklinde konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.14 13:06 - Son Güncellenme: 2013.11.14 13:06 - HABER MERKEZİ
A